• DK
  • GB


Når uheldet er ude

- Er det vigtig at du kan hente hjælp hos din leverandør. Læs mere her


d. 18-03-2013 - 09:32

Efter et år, hvor salget af solceller er braget afsted begynder små fejl og uheld ved solcelleanlæg at melde sin ankomst og her er det vigtigt, at man kan hente hjælp hos sin leverandør.

"For os er det vigtigt, at vi kan hjælpe kunden hele vejen. Vores arbejde slutter ikke når købsaftalen er underskrevet, vi er her også, hvis kunden skulle opleve uheld eller problemer," forklarer Søren G. Jeppesen, General Manager, om Eurowind Energy Solutions. 

"Vi har netop hjulpet en kunde, der desværre havde haft et nedslag af et fremmedlegme i sit solcelleanlæg, som ødelægde et af panelerne. Kunden fik et nyt panel, og nu producerer anlægget igen" forklarer Søren. "Vi er lagerførende i Danmark og det betyder vi har let adgang til at finde et nyt panel, så vi kan hjælpe kunden hurtigst muligt."

Derudover har Eurowind Energy Solutions et tæt samarbejde med sin protugisiske leverandør, hvor der også er mulighed for at finde de forskellige typer paneler til kunderne. 

Stadig gang i salget
Hos Eurowind Energy Solutions mærkes også, at tilskudsreglerne er blevet ændret. "Efter ændringerne har vi stadig utrolig meget at se til. Før var vores målgruppe private og det har nu ændret sig, hvor vi nu oplever en stigende interesse fra landmænd og erhvervslivet," afslutter Søren.





  • Eurowind Energy Solution A/S
  • Mariagervej 58 B
  • 9500 Hobro
  • Tlf.: +45 96 20 70 40
  • post@ewes.dk